WWF Norway - Velkommen til Pandaklubben
 / ©: WWF-Norge / Sveen og Emberland Illustrasjon

FOR SMÅ NATURVENNER

I Pandaklubben lærer du om naturen og de mange spennende dyreartene som lever der – og hvordan vi best kan ta vare på dem.

I Pabdabladet kan du få tips til hva du kan gjøre i naturen sammen med familie og venner, og noen ganger treffer du ansatte hos WWF som forteller om hva de jobber med, enten det er ulv, skog eller klima. Og så intervjuer vi gjerne medlemmer i Pandaklubben som har lyst til å fortelle egne historier om sitt engasjement for dyr og natur!

Årets første Pandablad ble sendt til alle medlemmer i mars! Der kan du lese om dyr som skifter farge om våren, se tegninger fra medlemmene våre og du får tips til hvordan hele familien kan hjelpe naturen.

Pandaklubbens medlemmer får Pandabladet sendt hjem i postkassen fire ganger i året, med spennende lesestoff og flotte bilder. Det følger også med klistremerker, en plakat eller noe annet artig i hvert blad.

I velkomstgave får alle medlemmer en nøkkelring med panda.

Pandaklubben passer best for barn under 12 år. Lurer du på noe om Pandaklubben, er det bare å ta kontakt med oss: pandaklubben@wwf.no.
 / ©: Richard Barret / WWF-UK