Den rødglødende solnedgangen speiler seg i en blikkstille innsjø.

Minnegave

Å gi en gave til WWF er en fin måte å hedre minnet til en venn eller slektning som har gått bort. Samtidig som du hedrer den du var glad i, hjelper du WWF å skape en framtid der mennesker lever i harmoni med naturen.

Et alternativ til blomster

Det er vondt å miste noen du er glad i eller bryr deg om. Midt i sorgen kan det for noen føles meningsfylt å kunne hjelpe andre.

En minnegave er et alternativ til en vanlig blomsterhilsen, som gis i avdødes navn. Samtidig som du hedrer et menneske på en fin måte, hjelper du WWFs arbeid med å stanse dagens naturødeleggelser og skape en framtid der mennesker lever i harmoni med naturen. Vi er svært takknemlige for slike gaver, som kommer vårt arbeid til gode.

Slik kan du gi

• Kontanter kan samles inn på bisettelsesdagen og/eller settes inn på WWFs konto

1506.51.23859

• Du kan bruke nettbank eller en vanlig giroblankett til innbetaling av gaver.
  • I feltet ”betalingsinformasjon” skal avdødes navn fylles ut.
  • I feltet ”mottaker” skriver du: WWF Verdens naturfond, Postboks 6784, St. Olavs Plass 0130 Oslo

Minnegaven kan gis før, under eller etter begravelsen.

Du kan også opplyse i dødsannonsen at det ønskes en minnegave og at gaven kan settes inn på konto 1506.51.23859, merket med navnet på avdøde.

Dersom de pårørende ønsker det, setter WWF inn en takkeannonse i etterkant. WWF vil også gjerne sende de pårørende et takkebrev, der vi opplyser om hvor mye som ble gitt, og hvem som gav. Kontakt oss i forkant på telefon 22 03 65 00.

Har du andre spørsmål kontakt oss gjerne på telefon eller vår e-post: medlem@wwf.no.