Gigantisk panda, som går i tåken.

Ledige stillinger

Vi jobber med verdens største utfordringer. Da trenger vi de beste hodene! Vil du jobbe med oss?

Synes du det er for lite miljøstoff i media, for mye plast i havet eller for lite fornybar energi i Afrika? Kom til oss og gjør noe med det.

Om det ikke skulle være noen ledige stillinger tilgjengelige via knappen under, vil vi ha behov for flinke folk i fremtiden også.

Administrér din profil og abonner på nye stillinger

Hvis du allerede har søkt på en stilling, eller laget en søkerprofil hos oss, kan du administrere denne og se status på søknader du har inne ved å logge inn på vår stillingsportal. Du kan også abonnere på nye stillinger.

Etter innføring av GDPR må kandidater som ønsker å søke på en utlyst stilling, registrere åpen søknad, abonnere på ledige stillinger eller lignende hos oss, gi et aktivt samtykke for håndtering av persondata. Dette samtykket kan gis via vår elektroniske rekrutteringsløsning, og vi kan derfor kun behandle søknader som kommer inn via denne. Det betyr at vi ikke kan motta jobbsøknader via e-post.

Vi tilbyr vanligvis ikke internships eller praksisplasser. Hvis vi har internships eller praksisplasser tilgjengelig, vil disse bli lyst ut via vår stillingsportal.

Takk for din interesse for WWF og vårt arbeid!

Vi lover ikke gull, men grønne skoger

WWF Verdens naturfond